VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Säger du det!

Kategori:

Tjenna!
Vart åka över till brudarna idag också.
Vi satt och snacka massa skit like always. Sen så prata vi om att vi skulle se film hemma hos Jenny men det vart inte riktigt av.
Men vi tog och käka Kina mat idag då. Så gott. Dock är dom här i sala int dom bästa kan jag säga.
Hade helst åkt till Honkong resturangen i V-ås.
Men de får bli en annan dag =)
Vi satt här mot kvällskvisten och nörda Tempel run hahaha!
Lana de feting coolt!
Emma fick ras utbrott då hennes mobil dog XD
OCh sen lyckades jag då slå det rekordet som hon han upp i innan mobilen dog, men nej efter typ en timma så lyckades hon slå mig med några 100 metar bara -.- suck! men tror jag slog henne igen men inte säker =)
JAJA så är det.
Och kära Jenny hon kämpar ikapp oss, men hon lyckas nog XD Lovar jag har nå mess ang rekord slag av någon av dom i natt, eller så hör man det i morgon hahaha.
 
Så dagen idag var som alltid =)
 
Imorgon är det sissta dagen på kursen. Så nice.
Så thom kommer och hämtar mig antar jag runt halv 3 =)
Imorgon blir det nog inte så mycket ang boken utan det blir nog almänt snack om just våran komun och sen käk.
Trevligt trevlig, sen hälsar jag på rikemans delen av sala mot slutet säkert =)
 
Nu kanske man ska ta och lägga sig och kolla en film.
Ska försöka söka på en film som gick på tv när vi satt och nörda.
Den verka as bra, hoppas den går att få tag på. Men det tror jag.
 
Juste glömde, jag tog och rita lite på Emmas dator xD
Vart skit fin. En logga för mitt nya uttryck "DAMN FUCKING YELLOW OINK!"
Ni kan se det på Jennys blogg =) Om ni har den!
Skit rolig bild! 
 
Nej nog om detta!
Natti på er!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: