VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

oväder?

Kategori:

Hejsan.
 
Vart en sen natt igår, Vi tog och åkte till Järndammen igår med.
Men det bara regna, så vi vart inte kvar där så jätte länge.
 
När vi kom till sala, hänge jag med till Emma, vi kolla lite film osv.
 
Sen åkte jag hemmåt.
Senast jag kolla på kl var den 5 nått.
Så jag somna rätt sent.
 
Tänkte att jag skulle sova ut, men folk ska ju hålla på och ringa som galningar så det var lika bra att gå upp.
Sitter nu och kollar ut genom fönstret.
Ser galet mörkt ut,  Jag funderar på om jag ska åka direkt nu till färnebo eller om jag ska vänta.
Tänk om det blir samma oväder som sisst jag åkte till färnebo.
Vill ju inte missa de hahaha =)
 
Är lite galen i Åska om ni inte förstått det.
Finns inget underbarare än Åska!
 
De jag ska göra i färnebo är att åka dit och hälsa på.
Sen ska jag även hjälpa brorsan med lite saker.
Han är tydligen jätte dålig efter att ha kommit hem från Thailand.
Hög feber osv.
Hoppas han inte fått nå skit därifrån bara!
Usch man kan ju få allt möjligt konstig därifrån.
Men men
 
Nej nu ska j ag iaf börja med att klä på mig, Så får vi se om det blir nå oväder eller ej.
Sägs att vi ska få natt åska iaf, WII :D
 
byebye
Veronica
 
Några bilder från fisketur nr2
 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: