VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Mys kväll!

Kategori:

Hejsan hopsan.
 
Kom precis hem från Familjen tripel E and M.
Har bara setat och pratat och sett film.
Sen även sätt när Erik o Eric bundit egna fluger =)
Har även hunnit myst lite med Emilio.
 
Och Kenny och Pärni kom förbi för att ta en rök utanför.
Vart visserligen inte bara en rök men vi har inte träffats på att tag och dom har varit på semester, kul och höra vad dom hittat på för skoj.
Vi måste ta och hitta på något skoj snart igen. Köra en färnebo partej =)
 
Har glömt och berätta ang min mobil.
Skulle uppdatera den och efter de så starta den inte.
Hade säkert 2-3 tusen bilde rpå mobilen på allt! Mina älskade gudbarn, som jag spart för att framkalla.
Blir less på att jag inte fört över dom tidigare till min dator.
Men som tur är så har jag många bilder på Facebook som jag iaf kan ta hem igen.
Men ändå!
Det är bilder från 1 år tillbaka, som är tagna steg för steg =(
 
Lämna in mobilen då den råka hamna i en olycka efteråt så troligen får jag hämta ut en ny nu i veckan :)
Så då får jag börja ta nya kort :)
Men jag har ju en annan mobil så länge.
Så man kan nå mig.
Och på den mobilen hade jag kvar gammla mess från en gammal game vän.
Så klart ska man läsa igenom dom och då kommer 1000 tankar.
men men sånt är livet :)
Saknar iaf dig smekis <3 =)
 
Nej kl tickar.
Bara 2 dagar kvar tills jobb.
Hur ska jag klara av att börja jobba igen.
Jag har så mycket om kring mig som sker känner jag.
Eller mycket och mycket är det kanske inte men det är saker som tar på mig.
JAg hoppas att dom inte sitter i och blir till en bomb så stor som sist.
Ska iaf försöka och om det inte går ska jag prata med min handläggare och se om vi kan lösa detta på något vis.
 
Ang en tillsak.
Fick en kommentar av "gammal vän"
Kul att höra att du hittat hit.
Du får gärna berätta vem du är :) Svårt att välja ut bland dom gammla vänner man haft.
Du kan antingen skriva det här eller höra av dig på något annat vis :)
 
Nu natti.
byebye
Veronica
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: