VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Minigolf i sala

Kategori:

Tjossan hejsan.
 
Vart minigolf idag, Miranda var med och spela med mig och moa.
Moa och jag orkade inte spela klart banan, för det var så tråkiga och sunkiga banor. Eller iaf jag orka inte, vet inte om moa ville köra klart, men hon sa iaf att vi int behövde =)
 
Så vi gick till åkra, köpte oss en macka som vi smällde i oss vid en lekpark, så lekte miranda medan.
Sen så kolla jag om vi kunde träffa william lite, och det fick vi men det vart inte så mycket träffa då han ville hoppa in i bilen direkt.
 
Nu så är vi hemma igen, Jag höll på att dö av värme.
Få se om vädret håller i sig isf blir det åka och bad. Äh vadfan vi badar iaf!
Så länge det ej åskar så :D
 
Nej vi höres!
 
Orkar int!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: