VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

massor!

Kategori:

Tjenixen!
 
Varit fullt upp dom senaste dagarna!
 
I söndags så fira vi Jennö lite, med tråta. Den vart jätte god =)
Sen så åkte jag hemmåt mot kvällen, för att fixa mig osv. Drog sen till Västerås.
Skulle hem till Oscar för att hälsa på. Se hur hans nya lägenhet såg ut. Var jätte mysigt där.
Sov kvar som alltid =)
 
När vi vaknat osv så var det bara åka och hämta Moa, Hon och jag skulle ta en mach i Minigolf.
På hälla, Var riktigt rolig bana fakitisk.
Jag vann WIIII! heheh, gud så varmt det vart precis när vi börja spela.
Efter spelat så satte vi oss och tog en galss.
Ringde mormor för att kolla vad hon gjorde för skoj. Och såå klart åkte vi över till henne.
Fick mat som alltid. Tror vi satt hos mormor några timmar =)
Jag måste passa på när jag väl är i stan och hälsa på.
 
Planerade även med Moa att hon ska komma nästa söndag och vara här tills onsdag =)
Blir det massor av bad och sen säkert åka ut till färnebo.
 
När jag kom hem till sala igen så åkte jag över till Emma, O där var även Jennö =)
Vi Fick idé att ta oss en random roadtripp :D
Vi skulle åka och se vart vissa grusvägar gick.
Och först så fick jag tvärnita för en järnvags övergång XD Helt sjukt att bombarna gick n er så fort, och att tåget var så nära när bommbarna gick ner. Borde inte vara så nära tycker man. 
efter vi åkt vidare på massor av olika vägar, så kom vi till en jakttorn, där vart det en pause =) 
Sen så åkte vi vidare, och vi kom till tortuna xD SEn åkte vi vidare på någon annan väg vi aldrig åkt, då kom vi till någon stor bilskrot, Och därifrån lyckades vi komma till ängsö! Så vi tog och åkte 4 vändor fram och tillbaka på sängsövägen där det var en massa gupp XD hahahah fyfan det var nog det roligaste jag gjort på länge.
Och vi alla 3 garva som bara den, Och flög det gjorde vi tamefan XD
Tror vi alla lätta totalt från våra stolar hahahahh.
 
Sen påväg mot Västerås såg vi hur det börja blixtra! Och det var inte lite heller. bara lös som fan.
Börja tokregna.
Så vi tänkte vi åker in på Västerås och kollar om det är oväder där.
De vart även en vända på donken, Sen på Ica Maxi.
Blixtrana hade lagt sig, men himmlen var så otroligt svart,!
Så vi åkte mot det svartaste hela tiden, M an såg till och från blixtrar men vi hörde inge muller.
Vi åkte mot skulltuna för där skulle det tydligen vara åska, Men när vi väl åkt en bit så kom vi in på annat och glömde bort det vi skulle göra fårn första början xD och det vi leta efter.
Påvägen hem så såg vi 2 rävhungar, som var så gulliga ville bara ta med en hem :D
 
När vi kom hem var nog vi alla trötta efter denna kväll xD
Sp vi tog en natte cigg hos emma och sen drog vi hemmåt.
så skönt att få lägga sig i sin säng xD
Vaknade runt 15 tiden. Så skönt att få sova länge.
Dock så är jag fortfarande trött känner jag, men det är jag fan jämt. Så hur mycket /lite jag än sover så slipper jag aldrig trött känslan, jaja få väl bara vänja mig =)
 
Idag har jag inga planer, Madde ville att vi skulle umgås. Men eftersom jag var så trött så ville jag inte planera något idag bara för jag inte ska få panik att aldrig kunna få ta de lungt.
Så idag har jag inga planer.
Få se vad som händer. 
=)
 
Nej nu ska jag nog int skriav nå mer.
Har inte så mycket mer att skriva, hörs nästa gång jag orkar skriva =)
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: