VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördagen den 14de

Kategori:

Hejhallå.
 
har precis dammsugit och torkat golven.
Väntar på att Stefan ska höra av sig så jag kan få träffa William =)
Ska försöak få i mig lite mat innan, men vi får väl se =)
 
Igår så var jag hos emma liek allways,
Pappa skrev och fråga om jag skulle med o kolla skor. Och jag har har behövs ha nya skor länge XD
Men trode han med skulle köpa ett par.
Men det var bara jag som kom hem med ett par =)
Riktigt nöjd faktiskt 
 
Vad tycks? =D
 
Sen vart det grillat =) Mums så gött de va.
Vart kvar ett bra tag, då vi kom in på massor av smatalsämnen som drog ut massor på tiden XD
Ja jag kan också prata än del hahaha.
 
Nej blir säkert en uppdate senare, men dock int bilder.
iaf int på William. Ni som läst förr vet andledningen.
Men cya
Veronica
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: