VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Loggotyp

Kategori:

Hejsanhoppas.
 
Sitter hos rikemans och bloggar lite.
Precis smällt i mig mat och nu ska dom käka.
Fick nyss värdens buss atack med båda vovarna hahah.
Så mysiga och söta hundar, =)
 
Var på kursen idag, så nu är man gordkänd, feting nice. 
Har även fått diplom! Som ligger i bilen. Så kanske bjuder på bild av det sen.
 
Fick höra att det skulle bli åska. Men verkar inte bli det.
hoppas iaf att det ska blir satans dunder! Så jäkla mysigt alltså.
 
Nej nu ska jag gosa med vovarna medans som fläskar i sig mat =)
 
Nu har jag även min loggotyp på mitt uttryck.
Så bjuder på bilden även på min blogg!
 
 
Visst vart det snyggT?
Loggan för "damn fucking yellow Oink"
 
Nej hade få se om jag bloggar mer senare.
Hejpa!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: