VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Länge sedan

Kategori:

Hejsan 
 
Idag har jag varit nere på stan sen kl 12..
Först åkte jag med farsan dit för att käka och kolla lite, var dock inte något värt,
Sen så kom Jenny och Emma med sena 2 småttingar.
Vi skulle åka karuseller, men dom öppna inte förren 5 så vi fick hitta på massa annat skoj och försöka stå ut i 3 timmar.
Och självklart gick det hur bra som helst.
 
Jenny lämna oss där vid 4 hon ska ut och parta den muppe. Blir avis men hoppas hon får en kanon kväll iaf och partar för min del också hahah.
 
Så emma /co o jag tog och käka nått på stan, till karusellerna öppna.
Sen så gick vi dit och mirris fick åka =)
Och jag försökte mig på att vinna en nalle björn men iccke.
 
Sen nu så fick jag skjuss hem av Bästis då han hämta upp sin kära familj.
Jag har bytt om lite och ska snart ta och åka hem till Stora familjen Alexandersson/Westling.
Busa lite med mirris innan hon ska somna och göra emsi lite sällskap och titta på gullpojken.
Han är så lite. helt galet =)
När jag fick hålla snacka vilken skillnad det är gemfört alla andra barn man håller och busar med :)
Dom fick iaf en riktigt fin liten pojke!
 
Ska kolla om jag kan tanka bilen kanske ta en tripp till möklinta och gosa med mina gudbarn<3
Och prata med mina bästa vänner Ronjus och Thomus.
köpte en liten pressent till ronjus :) då hon är en stark och bra männsika som jag är glad att jag har som vän<3
 
Nej nu måste jag sluta skriva massa :P
Uppdaterar säkert igen när jag har nå skoj att skriva om :)
 
byebey
Veronica 
 
Du kommer få igen en vacker dag.
Och kommer inte ha ett världigt liv kvar.
Jag önskar så mycket hemskt, men du är inte värld bättre!

Kommentarer

  • anonym säger:

    hej :) hittade din blogg här i veckan. har länge tänkt på vad du gör nu förtiden. vill bara säga att du var en sann vän till mig för länge sen. vi hade verkligen kul ihop du och jag. tänker ofta på gammla tider. saknar våran vänskap. tyvärr gled vi ifrån varandra, vi trodde nog inte då att de skulle bli så. / en gammal vän

    Svar: Oj vem kan då du vara? Kul att du hitta min blogg, kanske fått lite hum om vad jag gör nu för tiden =) Dock är jag lite dålig på att uppdatera. Men skulle vara kul och veta vem som är min gammla vän :)
    Veronica

    2012-07-27 | 19:10:07

Kommentera inlägget här: