VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

hur många svampar /blåbär finns de i skogen?!

Kategori:

Tjenixen pixen.
 
Precis hemkommen från emma.
Varit där ungefär hela dagen, bara tagit det lungt.
 
På kvälls kvisten så kom emma på att man skulle kunna åka ut i skogen för att leta svamp, OCh vi åkte så klart mot salbohed. då jag ringde pappa för att få reda på hans guldställe. och vi försökte hitta det där jäkla stället. men inte gjorde vi det inte hahaha.
Vart en pinsam händelse ist =O
Så vi åkte till ett annat ställa, där hitta vi ingen svamp men typ 10 blåbär -
Så vi drog vidare till ett annan ställe där det fan betydligt mycket mer blåbär. Iaf så det räcker till en paj =)
 
Vi tog en sväng förbi pappa när vi ändå var i krokarna.
Tog oss kvälls mackor med honom och snacka lite skit.
Shoppade även i hand fys, och dom varona lär jag lägga i frysen kom jag på nu hahah.
 
Sen så stänna vi vid määädi snacka lite skit med henne sen hemmåt.
 
Så idag har man fått lite motion hahaha, och kanske skedde det något som hjälpte emma?
Det visar sig :D
kanske får man nått mess i natt att nu drar vi.
Skoj de skulle vara =)
 
I helgen ska jag försöka träffa min älskade gudson William.
Ska bli så mysigt att få pussa o krama på honom, Då det nu var ett tag sen jag träffa honom.
 
Sen på söndag kommer Mos för att sova här till onsdag.
Blir nog färebo och fira henne då hon fyller nu på  tisdag =)
skoj skoj.
 
Nej nu ska jag packa in sakerna i frysen och sen slänga mig i säng.
Natti
Veronica
 
USC HA MIG

Kommentarer


Kommentera inlägget här: