VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fredag + Lördag

Kategori:

Hejhallå.
 
Kom precis hem från möklinta, Spenderade natten där.
Var riktigt trevligt. Käkade grillat och sen bara snacka massa skit =)
Försökte även lära Ronja att virka hahahahah vi hitta på egna utal på dessa olika sortes maskor XD
Hon lyckades bra, men gav upp.
Jag kom en bit, a sisodär lila långt som jag kommit på jobbet. Så vi får väl se hur detta slutar. får lixom inte det att passa så som jag vill. Men jag kör mitt egna race det blir nog lika bra =)
Tog och doppa mig förförsta gången igår. Så skönt det var. Så nu vill jag bara åka och bada mer o mer o mer :D
Vart inte så långt bad igår då det var på kvällen och Whilmis frös. =)
 
Har busat med mina gudbarn också. Mys. Tror Whilma undra varför jag låg och sov i deras vardagsrum i morse när hon  vakna haha.
 
Denna dag har dock varit lite seg känner jag, har haft huvudvärk till och från.
Vet inte varför jag har börja fått det.
Har det allt för ofta än vad jag brukar har, hmm jaja det försvinner väl =)
 
Nu ska jag plocka ihop mina skitiga kläder och byta om sen ner i tvättstugan och fixa =)
Sen vet jag inte omdet blir en snabbis hem till Emma senare, eller om jag stannar hemma och se på mina 3 filmer jag väntat på :D
Så bra, DEt är en kriminal "serie" av Liza Marklund. Måste ses tycker jag!
Dock är detta dom 3 sissta tror jag men kommer såkert ut nå mer nya =)
 
Nej det var ite kort om dessa 2 dagar, nu mot måste göran =)
byebey
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: