VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

drömmar

Kategori:

Galet sjuka drömmar jag haft dom senaste dagarna XD
Fattar int vad de är för fel på min hjärna ibland alltså som kan få en att drömma så :O
men men 
 
Sovit länge idag, eller ja det är väl inte så länge tanke på så sent jag somna.
 
Lär börja lägga mig  i tid i veckan, runt 00!
Annars kommer jag inte klara jobbet som börjar om en vecka.
Gud vad tiden går fort.
Men nu hoppas jag iaf att tiden går fort på jobbet så att jag kan få tag på ett annat ställe som leder till nå bättre :)
 
Sitter just nu och lyssnar på lite musik.
Bör ta tag i min disk.
Så jag ska diska sen har jag inga mer planerat idag.
Få se vad som sker.
 
Igår såg jag American Pie nya!
Den var ju kanon bra haha.
Jag satt fan och skratta högt för mig själv, illa men vadfan xD
Så den rekomenderar jag att se!
 
De va allt för detta inlägg.
Hörs hej!
Veronica
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: