VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

1 day to go!

Kategori:

Hallulul.
 
Strålande väder idag med, tur jag hade passande kläder ;)
Jobbet idag gick rätt fort känndes det som.
Får väl se i morgon, då komemr det säkert gå sakta bara för att man längtar så till att kunna säga Semester :D
 
Pkte förbi emma efter jobbet, Tog ett dopp i polen, galet skönt! 
Blir säkert fler gånger, dock blir det nog dopp i sjön i helgen =)
 
Åkte och mötte upp farsan vid coop.
Han skulle testa den affären sa han, hahah av skyr coop -.-
Träffade på Elin där, vi stog och snacka lite, eller ja det vart rätt länge mitt i solen XD
Känner att mitt face bränns,!
Sen så åkte farsan o jag till liljas, Jag tiggde till mig en hamburgare så jag skulle slippa laga mat, medans han käkade en mjukis glass =)
 
Så nu sitter jag här hemma, helt död XD
Ska göra mig ett försök till på att ta den där jäkla disken!
Ska nog stoppa i håret i kårinpakning medans jag håller på. Om jag nu äger någon det visar sig!
 
Nej nu pallar jag ej skriva mer, hörs hej
Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: