VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

YES!

Kategori:Allmänt


Skulle ner och ta en rök med Päääärni och Käänny.
Så kom även Ronjus och thom.
Dom börja direkt luska i vad felet var med min bil
Och efter många tanka så sa dom åt mig att köra bilen varm.
OCH VIPS så sluta lampan lysa.
Så jävla glad att det inte är nå fel på min fina pärla.
Så tur man har så smarta vänner som kan saker man inte själv kan hahah.

Och med att bilen funka så fick jag en sysselsättning av Ronjus.
Så imorgon blir det åka och byta bil med Thom sen ut till Ronja och köra henne till hennes far med barnen.
Och sen blir det massor av mys och bus med min älskade Guddotter Whilma <3
Och hoppas på att de faller mer snö så kanske vi kan åka snöskoter YEYEY!!!!!

Fick ju öven mysa lte med Whilmis idag, då hon vakna när vi stog där.
Och så kul hon prata när hon och jag försvann iväg från alla i affären men så fort kenny och pernilla kom så vart hon tyst hahah.
Så glad att hon inte är blyg för mig!
Hon är så himla söt.
Och imorgon blir de så klart massa kort igen!
Ska fixa fler förstoringar så man kan ha kort överallt :D
Finare och sötare Gudbarn kan man inte ha!
Älskar dom enormt!
<3

Klockan tickar.
Behöver ducha och hoppa i säng snart!
OCh inta dom nya äventyren imorgon =)

cya
Veronica

OH no!
Jag tror jag hitta den igen ;-)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Berätta ;) För inte fan kunde jag det ;)

    2012-01-23 | 01:21:11

Kommentera inlägget här: