VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Vill inte välja?

Kategori:Allmänt


Du vill inte välja säger du?
Men vad har du inte gjort nu?

Jag sa att du fick välja mellan att bygga en vänskap med mig, eller gå förlorad!
Och du ett bygga en vänskap men du bröt mitt simpla vilkor!
Men nu har du valt att umgås med personen som kommer använda dig till sin personliga plånbok!
Alla vet, alla har sätt, hur hon använder sig av folk!
Bara titta på dom som hundar henne fortfarande!
Det är synd att dom är så hjärntvättade att dom inte ser det själva!

Jag hoppas du blir så ner tryckt att du inte orkar längre ;)
Ni är lika äckliga båda 2 :D

Detta får mig att le, jag lovar!
Nu har jag andledning att fortsätta kasta skit!
till dom som förtjänar det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    På något sätt är jag glad att du äntligen insett vem hon är , och hur många hon uttnyttjar för att få set hon vill ha.

    2012-01-14 | 22:38:02

Kommentera inlägget här: