VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

SVAR PÅ TAL!!!

Kategori:Allmänt

Nu hade jag tänkt skriva mitt svar på tal.
Och jag kommer kopiera in texten som personen skrev som jag vill svara på.
blir hela kommentaren, och allt handlar inte om mig.
Men jag svarar bara på det som var riktat mot mig.


om jag har gjort något fler gånger än du vet så vore det kul om jag själv hade vetat om det.
Jag har redan berättat vad som hände oså är med den saken.
Tkr kankse det är dags att lägga ner för du kommer ingen vart med dina kommentarer Veronica.
Och Sara vet jag inte ens vem det är så varför lägga sig i ?
har du så tråkigt liv att du måste kommentera?
jag tar inte åt mig och mår inte dåligt öäver detta längre.
klart som fan jag saknar Veronica, men är som det är och inget komer ändras jag vet det redan.
Men ljuga ihop värre historier än den som är sann är fan illa. ! någon jävla måtta får de vara. Väx upp och bete er där efter!
jag skriver vad jag vill och pallar man inte läsa om sanningen så behöver man inte heller läsa!
och bara för man knullat ngn man inte borde så är man inte värd att ha vänner? alla gör misstag och fel i livet ingen är perfekt!
och jag står för vad jag gjort, men tkr att det inte ska spela ngn roll om jag och andré är vänner eller inte eftersom Veronica inte vill vara vän med ngn av oss så varför ens bry sig!
Jorden går ju inte under.. Precis som du Veronica snackar med emanuel Samma sak där, vad har du för behov av att prata med honom liksom?
Skrattretande när allting som skrivs är dubbelsidigt. Även jag kanske har dubbelmoral..
Men de borde inte spela ngn roll eftersom du gör samma sak.
jag låter iaf inte min kusin sitta och skriva att du är en hora veronica,
vilket både du och jag vet att jag inte är.. ELLER?
Men du är precis lika falsk som alla andra tyvärr!
Som sagt trodde inte det om dig. Men en hora tar betalt vilket jag aldrig gjort.
och jag snackar inte skit om dig NÅGONSIN, för jag ser inget nöje med det.
vilket du verkar göra. Men att få ett rykte som hora pga av din patetiska kusin är inte trevligt.
Speciellt inte när man har barn!


SVAR'

Du tycker jag ska lägga ner.
Men du skriver ut saker som är så tydligt att det handlar om mig.
Då är det väl inte konstigt att jag skriver en  kommentar och rättar det jag tycker du skrivit helt fel om!
För som du skrev i inlägget så var det JAG som kasta 2 vänskaper i sjön!
Men det var du som gjorde "misstagEN" så då var det du som kasta saker i sjön inte jag!
Och jag personligen tycker inte mina kommentarer på ditt inlägg var elakt skrivet!!!!

Ska vi växa upp, jag tycker du ligger på exakt samma nivå som kommentarna.
Men det är ju som allt annat, så länge du gör det är det okej. om någon annan gör det och du inte han före. så är man omogen eller avensjuk.
Hmm dom orden börjar bli uttjatade!
Lexikon finns säkert att köpa!
eller en ordbok som du kan se var betydlser för dom orden är!
För som sätts ut i så otorligt konstiga situationer!

Självklart skriver du vad du vill. Har inte nämt så mycket om det.
Men då är det helt enkelt bara acceptera att det finns åsikter om det du skriver!
Och sluta gnälla när jag skriver saker!
Jag gnäller inte folk när dom skriver till mig att jag är onödig med vissa inlägg!
Jag svarar dom varför o så kör jag mitt race helt enkelt!
Och höra sanningen?
Hmm jag tycker du hittar på så konstig sanning.
Visst dom kanske är sanna, men de sätt du skriver så riktar du det åt så konstiga håll ibland!
Men det är din värld du lever i!
För jag rättar när det är fel som sagt, och de blir ju ett jävla liv!
Och man är åter igen omogen för att man skriver!

Du drar upp att jag pratar med Emanuel är samma sak.
Det tycker jag då inte är samma sak.
Jag har skrivet och frågat honom hur han mår kanske 2-3 ggr sen denna skandal kom fram.
Och jag umgås inte med honom allmänt. men att fråga hur en person har det är då inte samma sak!
Och du har aldrig bett mig sluta prata med Emanuel. Som jag bad dig sluta prata och umgås med André när du och jag var vänner.
Hadde du bett mig att inte prata med Emanuel hade jag haft ett val att göra.
Men du sket i det jag bad dig om.
Eller du sa till mig att du inte skulle prata med honom.
Men till André sa du en helt annan sak.
Som tex att du har dina egna val att göra och du gör som du vill.
Och du ska snacka om att du är en ärlig person.
Varför då inte säga direkt till mig att du inte tänker sluta prata o umgås med honom.
Nej ist så går du bakom min rygg för en sån liten sak!
Det kallar ju inte jag ärlighet direkt!
Så jag kallar det inte dubbelmoral från min sida.

Sen detta igen om att min kusin Madelen har skrivit att hor inlägg om dig i sin blogg.
Jag har inget med det att göra. som sagt så skriver hon precis som alla vi andra vad hon vill i sin blogg.
Hon gör sina egna val och har sina egna uppfattninga.
Och sen finns det flera olika tydningar på vad en hora är.
Och grunden till hora tar betalt JA!
Men det finns ett beteende som man också kallar folk hora för.
Och om jag inte har fel så tror jag att Madelen menar beteendet.
Men det är som sagt inte min sak, det får du ta med henne.
Eller ska du fortsätta beskylla mig för det?
Så det du skriver till mig om henne, tar det med henne!

Du är duktig på att be folk ta all skit så du slipper.
Lika så som när allt detta om att ni lega med varann så baktala du André till mig.
Om att de va han som gjorde si och så. och att du tyckte det var jobbigt.
Och fick mig att tro på allt och vart förbannad på honom.
OCh även när sanningen var framme sa du till honom att skriva tilll mig om att han ljög osv.
Och du skulle öven skriva till mig att han bara ljög om det osv för att få mig svartsjuk om jag inte minns det fel.
Men du valde ju där att vara ärlig EFTERÅT iaf mot mig!
Och du säger att du är en ärlig människa.
Där kommer en till sak som inte direkt är ärlig.
Eller har du gått och blivit ärlig nu??!?!
Vet inte om jag nämnt det till dig, men när han ringde upp dig satt han med högtalarn på och jag hörde hela samtalet!
Så jag vet att du inte direkt är en ärlig person eller förlåt kanske var då!
Finns ju mer men jag väljer att inte ta upp det!
För jag är inte en genom rutten person!

Är jag falsk pga att jag skriver ut sanna saker?
Är jag den som är boven igen?
Jag är ärlig. jag skriver ut saker som jag känner!
Visst inte är alltid min uppfattning om saker 100% rätt
MEn dom är fortfarande min åsikt!

Och jag står för allt! iaf dom senaste åren!
Jag har varit en feg skit jag med förr. men kännde varför ha åsikter man inte kan stå för!
Och det kommer säkert komma massa och skriva sin åsik om just detta inlägg!
Det skulle jag inte tvivla på!
Och jag snackar inte skit.
Att snacka skit enligt mig är att hitta på saker, och sedan sprida ut det!
Och jag hatar folk som ljuger, varför skulle då jag själv sitta och ljuga?
(sen finns det ju små vita lögner, som alla kan köra, men det det är inget som skadar någon)
Mytomaner är det värsta som finns!
Visst den riktiga syntomen för mytomani, vet ju perosnen som har den inte om att den ljuger.
Men dom som inte har diagnosen och ljuger o lever i den lögnen, är ju så äckligt sjuka!
Och väldigt små människor inombords!

Nu har jag skrivit ut detta, och eftersom det redan var utskrivet på hennes blogg så kan det inte vara någon fara att det kommer ut här också.
Men om det mot för modan skulle vara fel att jag skrev ut namn, så skriv det då till mig, eller maila
[email protected]
Så kan jag ta bort ditt namn!
Men det nämns ju inga saker som jag tycker är utskrivande om personer med nämnda namn!
Ni kan ju även maila om annat också!

Jag har nu svarat på det som skrevs!
Och vad jag själv känner så är det mesta upprapande svar på saker!
Men eftersom vissa inte fattar så får man upprepa för att folk nåongång ska förstå!


BRING IT TO ME!

Ber även ursäkt för alla konstiga ordval och stavning!
Men jag försökte så gott jag kunde att få fram de bästa!

Hejdåhej för denna gång
Veronica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: