VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Svar på tal inom kort!

Kategori:Allmänt

Hej hallå!

nu är det saker som sker.
Fick läsa saker jag gärna vill svara på!
Men idag hinner jag inte.
OOch jag tar det i min blogg pga att personen tog bort sin egna blogg!

Är lite nyfiken på vem "Sara" kan vara!
Verkar ju va en otroligt vättig person enligt mig.
Då hon verkar stå på utsidan och kommer in med så bra svar!


men till annat!

Igår åkte jag till ramnäs efter en dålig hockey mach som slutan med förlust 3-5!!!!
Men vart på mycket bättre humör när jag kom till Oscar.
Vi såg lite film och prata allmänt.
Alla borde ha någon att hålla sig nära när de är så rått och kallt ute nu!
Tur jag kan låna Oscar :D

Påvägen hem idag så åkte jag för bi pappa, fixa och dona där.
Åkte till affärn för att inhandla mat till dagens till lag hos pappa.
När jag kom till baka hade de snöa lätt och när jag skulle upp på uppfarten så tro på fan att de va så jävla halt att jag nästa körde in i vårt staket!!!
Så jag skulle åka runt och vänta för att ställa mig på en annan plats. och då höll jag på åter igen att köra upp på en grannas gräsmatta lite lätt XD
Snacka om att dom borde salta den där jävla vägen!

Hämta madde i Västerås också!
Massa snacka och skoj lika allways!
Fick höra om utekvällen och som alltid sker de ju alltid nå skoj XD
Synd man inte kunde förlja med bara. men vi drar ut sissta ist :)

Nej nu ska jag nog ta en dusch sen hoppa säng.
Imorgon är de gammla vanliga iväg på AF grejsen!
Måste prata med ena "ledan" om den där gruppen jag int vill va med om.
Och det finns bra skäl till varför!
så jag hoppas hon förstår!

Nej nu får vi höras.
Missa inte nästa inlägg :O
byebye
Veronica

Svar på anonym!

Japp, det är jag med, men synd att de inte kom fram tidigare, så tid slapp slösas!
Bra att det finns andra som ser lika som jag!
Verkar som de kryper fram fler o fler!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tydligen så enligt "folk" ska något kommit fram igår.som hon beskyller någon för på facebook... jag vet inte om det har med Sara och göra.kan bara bekräfta för dig att det är sant.

    2012-01-16 | 00:30:33

Kommentera inlägget här: