VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Stålande Solsken!

Kategori:Allmänt


Solen lysen och den värmer.
Så jäkla härligt väder.
Idag ringde kl 7.30 men som alltid så lyckades jag stänga av den och somna om.
Tur så vakna jag 10 i 8. så jag försov mig inte.
Skulle iväg 10 för att kolla lite saker.
Hoppas på bra svar inom 2 veckor :D

Fick inte sova så många timmar inatt.
kom hem sent för pappa, moa och jag åkte på hockey.
Och VIK vann med 7-3 mot Sundsvall.
Igentligen brode sundsvall haft 0 men dom hade sån tur med att vår målis var klantig!
MEn sissta målet VIk gjorde var så jäääävla snyggt gjort!
Så på lördag så sticker vi på hockey igen.
Hoppas även då på vinst!
Och att leksand åker ner!

Pappa och jag gick även en halv runda på IKEA.
Vi köpte lite små saker. och jag fick 2 hyllor.
Äntliigen så kanske jag får fixat i sovrummet :)
Måste bara springa ner och hämta dom i bilen kom jag på nu.
Nu är det bara ramar som fattas och lite små plock som ska upp där.
Måste köpa mig blommor!
Jag ahr så torr luft i min lägenhet och de är så äckligt dammit jämt.
Måste få bort det!
det är inte normalt att få dammit så fort!

Ska även ta och byta gardiner. och fixa min garinslinga i sovrummet.
Och städa lite :).

Jag hann se vad du skrev på din blogg innan du tog bort det!
Vill du ha min förklaring varför mina villkor var så?
Säg bara till så får du höra det.
Men då kommer mycket annat med på köpet.
Så gör ditt val!

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: