VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

spatsiiiiiba!

Kategori:Allmänt

Hejsan.

Idag har jag bara varit allmänt slö och glott film!
Jag såg Jag Saknar Dig.
Och jag tänkte först vad fan är detta för skit film.
Tyckete den var dålig i början men sen så fastna jag.
Men nått jag inte kunde hålla fast det var ju mina tårar.
Gud jag tror jag grät över halva filmen konstant.
Den är ju så bra!
Den tycker jag folk måste bara se!
Om man gillar svenska drama filmer dvs :)

I filmen så fanns det 2 låtar som spelas rätt mycket och dom  fastna jag direkt för.

AiluCrash – Jag saknar dig
&
AiluCrash – Turn The Tide (Cilla Turns)

Så nu kommer dom gå rätt ofta i lurarna :)

Efter lite youtube klickande så lyckades jag komma in på en kort serie som heter "ÄlskaMig"
Den är gjord för att ge budskapet om vad mobbing kan leda till.
Och det finns endel klipp = avsnitt.
Och jag fastna så klart för den med!
Och så klart ränsa jag tårkanalerna där med :)
tycker jag att ni också ska kolla in :D

Det finns jag tyvärr folk som sitter i den sittsen som hon i filmen.
Och jag hoppas att sånt här skit en dag slutar existera!
Vet att risken är så liten att få bort allt.
Men det kan ju iaf minska!
många har nog fått stått ut någon form av mobbing, men jag tror många även varit en som mobbat också.
Jag kan ärligt stå för att jag inte varit någon ängel själv i vissa lägen.

Länken till Älska mig kanalen på Youtube!
http://www.youtube.com/playlist?list=PLB01DDB765AC16066

Hoppas någon kollar in, ni kan ju även slänga en kommentar här om vad ni tyckte :D
Och gärna tips på någon riktig skräckis!
Jag väntar bara på att  Paranormal Activity 3 ska komma ut!!
Älskar skräckisar :)
Och så klart väntar jag på den nya Twilght filmen ska komma också.

Känns som att jag gått och blivit värsta film tittarn.
Men det var bara idag, och sen ser jag fram i mot dom filmerna så klart!

Nej nog med filmprat.

Imorgon ska jag Leka med Stefan och Pilijam!
Få se vad vi hittar på för skoj.
Kanske kan dra ut till lekparken eller nått.
Bror ju på om det är ok med dom dvs. och om det inte är för kallt :D

Men om det ska va lika härlig sol som det var idag så kan man ju inte bara sitta inne, passa på att gå ut och njuta av den värmande solen.

Nej nu ska jag nog ut i kylan och ta dålig luft.
Sen blir det nog en dusch och lägga sig i sängen och ta en tidig kväll idag =)

byebye
Veronica

Det är absolute inte förbjudet att slänga iväg en kommentar på min blogg jag lova ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: