VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Sicken kväll :D

Kategori:Allmänt

Nyårsafton var en kanon bra slut på de gammla och början på de nya!
Jag var ju lite nervös innan då jag knappt kände någon dit jag skulle!
Men efter några rundor i ölspelet så slappna jag av hahaha!

Kan ju erkänna att jag var full som en kastrull hela kväll och även när jag vakna dagen efter hahah.
MEn jag är ju lika kulig i alla lägen xD
Har inte hört att jag gjorde nå dumt. men än att jag skulle förklara en sak, men det helt jäkla fel.
Men jag tror inte den killen tog det så allvaligt!
Men om han gjode det så var det ej att vara elak!
Skulle säga nå snällt haha.

jaja.
Madde fråga mig idag om jag skulle med ut och fira henne på fredag,
Men tyvärr är det tomt i plonkan för att roa mig igen.
Så vi bestämde att dra ut när vi får pengar ist!
kommer nog bli kanoners då med :D
Och jag hoppas du får en kanon kväll även nu på fredag.
ska iaf försöka ta mig till färne på onsdag för att grattana då.

Nu ska jag nog ta och lägga mig i ett långt bad!
Har jordans jäkla skallebank.
men men.

byebye
Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: