VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lördagen

Kategori:Allmänt


Halojjs
Idag så vakna jag och var hyffsad pigg.
Så förkylingen verkar bege sig snabbt och bra!
Skulle åka ner till apoteket.
Men när jag gick ner för att stara bilen och skrapa rutorna, så dog bilen.
Tänkte vad fan nu då. sen så starta jag den igen och såg att motorlampan blinka.
Tänkte de är väl ba nå knas så stängde av och testa igen.
Men den fortsatte att blinka.
I boken står det om den lyser ska man kolla upp felet. men nu blinkar den.
Och jag har varit med om tidigare att den lyst och lämna in den. Och då va de inge fel. Dom säger att dessa bilar är så känsliga för kylan ^^
Så är nog bara kylan som kanasat till det. Hoppas att de inte blinkar nästa gång :)

Så det fick bli en promenad. Jag chansa på att dom skulle ha de jag ville ha på apoteket på ICA men det hade dom inte. Så jag handla de jag skulle på ica och då träffa jag Stefan och William.
Och jag fick sällskap av dom till apoteket.
LillPrinsen ville komma upp men tanke på att jag är så förkyld så fick han sitta kvar i vagnen.
Vill ju int att han ska bli sjuk också.
Fast jag ville ge han en kram =)
Så det fick bli lite bus för att roan han på avstond ist :D

Att jag fick så passa mycke frisk luft trodde jag att jag skulle komam hem och få feber igen.
Men jag verkar ha klara mig från det. Som är väldigt ovanligt när det gäller förkylning hos mig xD
Så jag har plocka och diska här hemma.
Ska snart laga käka. sen bara ta de lungt som vanligt.
Så man kan bli frisk helt =)

byebey
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: