VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Life going goooooooood!

Kategori:Allmänt

Tjännahallå!

Sitter just nu och lyssna på Spotify!
Blir galen på den skiten. har försökt tanka på ny tid men det går ju inte!
Så jag sitter här med 40 min kvar och kan inte lyssna på mina favo låtar. och reklam som ska spamma sönder!
Men jag hoppas och tror att de kan bro på att min bank har skickat mig ett nytt kort.
Och därför går inte betalningen igenom!
Så jag hoppas nu att jag får mitt kort snart så jag kan få lyssna på riktig musik igen!

Igår så ringde Stefan och fråga om jag ville leka med han och William.
Och självklart så säger man ju inte nej :)
Vi busa lite, men William är ju en riktig data nörd. så han går alltid och knappar på mitt t-bord och datamusen.
det är faktiskt roligt för mellan åt så tittar han upp på skärmen, och man kan nästan tro att han fattar vad han gör :D
Tror lillebus kommer bli en nörd like hans päron!

Lillbus var lite trött och då är de ju så mysigt när han kommer och så lägger han huvet i mitt knä eller på min axel :)
Gulle gris.
Han har även gjort en sån fin tavla till mig!
Den har just nu fått sin plats ovanför tvn, men jag ska hitta en bättre =)
Blir nog på hans personliga hylla som jag ska fixa i sovrummet.

Med det menar jag att jag ska ju ställa mina förstoringar och så.
Och det är 2 hyllor som ska upp då blir det en var till Whilma och William.
Så då kommer nog tavlan passa fint där :)



Efter att dom gick så titta Stefan för bi igen.
Och vi snacka vidar om alla och inget.
Och såg på filmen Dum o dummare.
Så klockren film!
Och under tiden så snöade det jumbo flingor igen hahah!
Vart vitt täcke så snabbt!
Och det är ju så mys med snö.
Men tycker att den kommer lite sent dock.

Idag när jag vakna så hade jag sån värk i mina armar och rygg.
Jag tänkte vafan har jag haft gympa i sömnen eller?
Nej jag åkte ju iväg igår och hämta en fet TJOCK tv som jag fick av en vän!
Och den var ju inte lite kan jag lova!
Både pappa och jag höll ju på att dö när vi skulle ha upp den i trappen!
När jag väl ska flytta så kan jag säga de att jag bär inte ut den!
Och då blir det anlita flytthjälp ahahaha :D
Tur det finns snånna!
Men det är skönt att ha en stor tv som de blir färg på!
Hade en annan som de va nå fel på, så jag såg bara svart-vitt!
Och jag är beroende av att ha en tv i sovrummet.
Vet inte hur jag skulle klara det annars.
Så idag känner jag mig som en kärring i 80 års ålden!
Men det går nog över imorgon hoppas jag.

imorgon ska jag iväg på den där Torsdagsgruppen.
Om jag kommer upp ur sängen med ryggen dvs.
Men det hoppas jag. för jag kan inte missa, då kan det ju bli så att jag int får vara med längre.
Och tror denna grup kommer ge mycket.
så jag hoppas!

Imorgon kommer även madde över.
Vi ska käka lite mat och sen fixa lite annat :)

Nej, nu ska jag fortsätta med att läsa alla bloggar jag stalkar!
Synd bara att det är så dålig uppdates i vissa =(
Men tur så har man ju dom där 2 "storbloggarna" som skriver att dom hatar de ena och de andra!
Får mig ett gått skratt när dom myttar, och säger att nått är fel så gör dom de själv! hahah
man kan ju hoppas att dom bara driver, för om dom är "verkliga" då är det sjukt!
Men sista idioten är ju inte född som jag brukar säga.

Är inte så bra på att uppdatera jag heller men vafan.
Jag uppdaterar när jag inte har nå annat skoj att göra =)
Sen vet man ju inte alltid vad man ska skriva :O
Blir ju ett jävla liv ibland!!!!
Men alla har vi ju olika åsikter, och jag kan int råför att jag inte tycker om att ljuga.

Hörs i nästa inlägg
Byebye
Veronica!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: