VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Isprinsessan <3

Kategori:Allmänt

Igår åkte jag ut till möklinta, för att hälsa på mupparna där ute.
Och busa massor med whilma och snacka goja med Ronjus!
Var där nästan hela dagen.
Men tiden gick ju så fort när man har skoj =)
Nu ska jag försöka att åka ut dit mycket oftare.
Och dom får komma hit och hälsa på ocksp så klart!
Lite bilder från igår!


Tycker jätte mycket om denna bild.
Det kommer nog Bli en ny förstoring.
Min lilla Isprinsessa <3





Whilma hade en Bollhavs drake som jag fick idén om att man också kunde ha på sig hahah.
Synd att blixten var så stark.
Men honär ändå söt iaf <3

Äntligen har jag fått nya bilder på lilltösen och hennes lillebror Lucaz.
Så söta ungar.
Den lilla han bara skrattar när man pratar med honom.
Men inte när kamran kom fram inte hahah =)
Så nu önskar jag att jag hade en riktigt bra kamra.
Så jag kan få fina bilder =)
Bättre än denna kvalla.
Visst mobilen duger bra men vill ha bättre :D
Få se om det blir ett inköp eller om man får en!
Ska snart göra mig i ordning för att ta en promenix till apoteket.
Inhandla lite saker där och sen hem och vänta på att få ta en promenix till för att möta upp madde =)
Går sakta men med rikting frammåt!
Kanoners!
I helgen kanske man skulle ta och parta lite.
Dra ut på krogen med madde på fredag, Men jag undrar om de är så lönt.
Tror de kommer vara rätt så dött på statt :O
MEn de visar sig!
hejs!
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: