VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Hmm?

Kategori:Allmänt


Idag fick jag höra att jag inte får skriva om vad jag vill i min blogg. för då kommer jag inte få träffa william mer.
Konstigt hur man kan säga så`?
Tycker inte jag direkt sagt att hon inte får skriva vad hon vill i bloggen.
Eller har jag det? ist påminn mig när!
För de du skriver är din åsikt. sen så ploppar de upp kommentarer Är inte mitt fel :O

Men att göra det där Inlägget om att man inte kan säga att folk får välja mellan vänner.
Tycker jag då va väldigt onödigt när du precis har gett mig 2 val!
Och jag säger så här.
Jag skriver precis vad fan jag vill i min blogg.
Och dom personerna som springer och raporter till dig. kan ju börja rapotera rätt!
Står en hel del om dig?
Hmm jag skrev ett inlägg.
Visst det vart långt.
Men det var svar på din kommentar som sagt.
Och som de lät så vore det fler inlägg om dig!
Hmm

Men men det är inte jag som förstör. det är du.
Och det är du eller ni som väljer om William får träffa mig eller inte.
Föör dom valen du ger har jag svarat på.
Jag skriver vad jag känner.
Så är det. Annars vore ju bloggen rätt värdelös.
Om jag ska passa vad jag skriver om.
Så det tänker jag icke!

Det var allt för mig nu
tack o hej
Veronica


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Känner igen det där beteendet och hoten:p

    Man straffar inte barn!oavsett om man är vänner eller inte!!

    2012-01-19 | 17:46:07
  • Veronica The Bloggaaa! säger:

    Ja det har man tyvärr hört några gånger nu de senaste.

    Och precis man straffar int barnen. Men de är hon som har saker och förklara sen int jag =)

    2012-01-19 | 17:51:58
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Håller med dig!Hoppas inte Stefan hänger på hennes jävla snack!!

    2012-01-19 | 17:56:00
  • Veronica The Bloggaaa! säger:

    Det visar sig. dom är som sagt 2 som ska bestämma detta =)

    Och de jag glömde skriva i inlägget är att hon såg mig som en dålig förebild för William när jag skriver ut saker om henne på min blogg. men jag bettede mig lika mot tex Emma förut och då var jag ingen dålig förbild enligt Ida. visserligen vart det inga inlägg om emma men hon tog ju int bort sin blogg så jag kunde säga vad jag tyckte där!

    HMMMM ?!?!



    Och vem som helst fattar ju att jag int direkt sitter och svär och lär William dåliga saker. Om man tror nått annat är man ju körd!



    2012-01-19 | 18:19:30
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/
  • Madde! LÄS DETTA IDA!... säger:

    Jag hoppas verkligen Ida ser vad jag skriver just nu eller hennes "kompisar".

    Du har sån jävla dubbelmoral! jag förstår inte ens själv hur fan du tänker? Du sitter och klankar ner på Veronica med att skriva ut massa saker på din blogg om henne och att hon sa till André att han fick ett val, vara vän med en flask jävla fitta som dig eller vara vän med Veronica!

    Och då är min fråga till dig IDA!

    Du säger att Veronica puschar på mig och skriver ett "horinlägg" som du kallar det för(?) och som ALLA borde veta har jag skrivit det helt SJÄLV! Förresten ska du inte säga så mycket Ida när du puschade på mig att prata med Emma i telefonen för att du inte vågade, sen att du försökte få oss att skriva i hennes blogg hela tiden, och att du ville få med OSS (mig, Madde och Veronica) att börja tjafsa med henne när hon inte ens gjort mig något? Vad hon gjort Veronica får hon stå för jag tar inte hennes parti i den saken men du ska ha klart för dig IDA även fast du är en fet jävla fattig kossa backar jag inte!

    2012-01-19 | 18:41:17
    Bloggadress: http://madelendsb.blogg.se/
  • Emma säger:

    Vill egentligen inte lägga mig i :S Men det känns på något sätt att jag bara måste yttra mig lite nu, Dock inge illa menat mot någon av er. Så missförstår ni något jag skrivit fråga gärna så slipper det bli onödigt tjaffs. Jag har förståt hela tiden att "ni" kanske inte har velat lägga tid på min blogg via kommentarer. Men efter samtalet med veronica så skulle jag oavsett vad jag har för åsikter om alla kommentarer som jag fått hoppats hela tiden på att ni en vacker dag insåg vem hon är. Jag tycker bara detta var en revansh för mig att visa att jag är inte värst, om ni förstår hur jag menar. Allt som skrevs om Miranda och min familj dvs mig och Eric har vart över mitt förstånd men det vet veronica också. Men jag antar att ida faktist va den som sa åt er till en viss del å skriva vissa saker. Men samtidigt att ni faktist hade en egen vilja.. Jag lever inte kvar i det gamla och jag känner inte att jag behöver försvara mig. jag vet bara med mig själv nu , att jag har inte förtjänat all skit som jag fick pga allt med Eric osv. Utifrån det hon gjort. Jag gick aldrig bakom ryggen på någon. Jag har aldrig ställt Eric inför ett val. Jag hoppas ni kan förstå min poäng.

    Är det ågot ni betvivlar som hon sagt så får ni gärna fråga. för jag har ingen anledning att ljuga. Vad jag har gjort veronica minns jag faktist inte. men skulle du någon gång vilja påmina mig så får du göra det. men gör det helst inte i bloggen. vill inte ha tjaffs där, nu har det vart lungt i min blogg i 6 månader och det får gärna fortsätta så.



    Veronica ang. det du skrivit/kommenterat i min blogg . Vi pratade och jag vet att du och ida var vänner då. men jag hoppas och ber någonstans i mig själv att du förstår nu i efterhand vad jag menade med allt jag sa i telen. Då kanske det lät som skitsnack, men du kanske har förståt att det inte va så nu ?



    Som sagt vill inte ha något bråk. Det är inget syfte med det. Ville bara säga det jag tycker och tänker nu när jag läser allt detta. och jag visste att denna dag skulle komma och jag hoppas inegn tar illa vid sig...7



    Jag är inte falsk. Jag är alltid ärlig. Oavsett om jag vet att det sårar.

    2012-01-19 | 19:37:38

Kommentera inlägget här: