VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Full rulle!

Kategori:Allmänt


Är precis hem kommen från skogen Möklinta.
Drog dit direkt efter att jag varit på AF grejen.

Ronja ville ha lite barn passning medans hon fixa och dona hos sin far.
Och så klart ställer jag ju upp.
Så jag åkte och bytte bil med thom.
Sen mot möklinta för att hämta upp gänget.

Så idag har det varit massor av bus och mycket snacka och allmänt trevligt.
Skulle bara passa barnen men Whilma vart lite små trött efter allt bus så då tog jag tag i och hjälpte Ronja med allt plock och så väl jag kunde.
Sen kommer thom och han försöker printa i mig att det gått o blivit nå fel på min tankmätare för den står som fulltank.
JAg ba vafan, gick och kolla. då har muppen trollat så jag fick full tank.
hahaha vad det var bra för, men har man knäppt snälla vänner som får sina konstiga ideer så har man.
Bara jag som får skriva upp han på min lista för att ränsa mitt samveta med att ge tillbaka sen.
Och tack så mycket igen Thom :)

OCh sen fick han ideen att jag skulle bli tatuerad.
Eller ja han har nämde de innan , men de gick lika fort ut som in hahah.
Men med mycke velande och så, så fick han väl göra en jäkel på mig då.
Eftersom det skulle bli nå simpel och på så kort betänketid så vart det en stjärna.
Och om jag får säga det själv efter att jag såg den så vart den jäkligt bra för att vara sin 4de han någonsin gjort!
Och jag trode det skulle kännas mer.
MEn det var ju ingetin. iaf inte där haha.
Och den är nere vid vristen på insidan =)
Så nu är det bara pengar och motiv för inskriving av mina 2 W som jag ska ha på handlederna =)


Lite bilder, int fan vart de så illa inte? =)

Sen efter det så tog vi och åkte hem till dom.
Och så åkte vi den branda baken vägen, och så klart så fastna jag när det typ var en meter kvar av backen. och där stog jag och spann. så det var ju bara att påbörja att backa utan att hamna ner för stupet hahaha.
Men så bra som jag är så klara jag de galant =D
så väl när vi kom fram till dom Tänkte jag bara stanna där ett litet tag då kl var rätt mkt.
MEn vi fastna , eller ja Jag och Ronja fastna i gammla minnen snack.
OCh vi har ju rätt mycket tok och roliga minnen bakom oss.
Hon är ju trots allt den älsta, trognaste och bästa vän jag haft.
Ovh fler minnen kommer vi säkert fylla på med hahah.

Så idag har jag haft en underbar dag med underbara vänner.
Så nu ska jag nog inta min säng.
Natti på er :)


2 av dom finaste <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: