VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Fredag 13de!

Kategori:Allmänt


Igår var det Fredagen den 13.
Och det är ju otursdagen, men jag lyckades hålla mig från otur.

Hade en trevlig dag.
Åkte ut till pappa, och kom precis när han hade maten klar.

Och sen kom Thom över ett tag
Sa till han att hämta Whilmis så jag fick träffa henne.
Och hon var blyg till en början.
Men vi busa lite och så fick jag 2 pussar av henne.
Inte var hon blyg länge för min inte.
dom var inte kvar så länge, men jag fråga henne om jag skulle komma över någon dag sen och så hon kunde visa sitt rum så vi kunde leka med hennes leksake, då sa hon JAAA!
Sötunge.
Hon pratar som bara den.
Sen när dom gick så fick jag en kram.
Så mysigt med småbarn.
De var så skoj, fast jag inte träffar henne så ofta så är hon inte jätteblyg =)

Idag är det hockey som gäller!
VIK - Mora
Ska snart fixa mig för att åka och hämta pappa för att åka först och käka hos mormor.
Hoppas VIK tar hem denna mach också!

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: