VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

En dag på stan!

Kategori:Allmänt

Idag åkte jag ut och hämta familjen Nordin / Blomquist
För att sedan gå och shoppa lite på stan.
Var väldans trevlig.
Även fast jag int har direkt pengar så hitta jag iaf 2 plag, sen köpte jag 2 rama men det vart ju fail. då som först var enbart för att hängas upp och sen så var dom fel mått.....
Så nu får jag återigen kolla efter nya med rätt mått XD
Aja men dom kan ju aif komma till användning senare.
Så idag hade jag åter igen en kanon dag men underbara människor =)
Så roligt att Whilmis tjatar om mig, Mocica, Mocica heter jag för Whilmis.
Hon är så söt hahah, så kul att höra små barn utala saker =)
Löftet om att lära känna Whilma, har ju gått rätt bra.

En mindre tråkig grej är ju att jag måste byta min kamrem på bilen snarast!
Och de är ju int direkt så att man har dom tusenlapparna på nå sparkonto när man är ett jäkla soc fall!!!!
Så nu hoppas jag att jag får tag i ett jobb någongång så man kan bli normal.
Orkar fan int vara en tråkig jäkel som aldrig kan fölrja med eller göra nå skoj pga att man int har pengar.
Så nu blir det skita i att storhandla och lägga de pengar på bilen ist.
Äter ju iaf knappt nå mat. så jag kan lika gärna va utan.
Medans bil är nått jag inte kan va utan. Och om jag int fixar de snart så kan ju hela motorn paja om den skulle gå av!
Så så är de med den saken.

Igår läste jag en skojsig grej eller kanske va förrgåg.
Vet att de irriterar en person så inåt norden, och det är så himla skoj.
Och jag är ju även glad för deras lycka. Då pappan engång itiden var en vän till mig :)
Så grattis till er igen! Hoppas allt går bra! =)

byebye
Veronica!!!





Kommentarer

  • MADDE säger:

    DU KOMMER ALDRIG BLI NORMAL HAHAHA :D

    2012-01-26 | 21:15:28

Kommentera inlägget här: