VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dunder förkyld!

Kategori:Allmänt

JAg orkar inte bli förkyld igen!
Kände igår hur tjock jag vart i halsen och snorig.
Idag när jag vakna hade jag  frossa och är allmänt slö.
Hoppas denna förkylning inte håller i sig lika länge smo alla andra!
Jag som äntligen hade blivit återställd -.-
jaja att gnälla hjälper ju int att bli frisk.
Ska ta ett varmt bad sen och bara vara!

Svar till Emmas kommentera.

SOm jag sa till dig i telen för några månader sen så står jag för allt som jag sagt och skrivit till dig.
Men du fråga även varför jag gjorde så.
Och det var ju för att provisera dig antagligen.
Och jag trodde som sagt jag försvara en ärlig person och provisera en idiot.
MEn de känns ju nu mer som att jag gjorde tvärt om.
Oc h jag vet att du sa till mig "hon kanske ljuger för dig"
Ja jo det skulle inte förvåna mig att hon gjorde.
MEn men så är allt. och jag kan int mer än säga be om usräkt emma!
Men finns inget vättig att beskylla på varför mitt beteende va så.
Det var en envis Veronica som skrev utifrån de jag hörde från andra!

Gjort är gjort går inte att ändra på :)
Men man kan ju alltid ändra hur saker ska ske i framtiden!

Så Hoppas de var allt.

Nu ska jag nog ta mig en cigg sen lägg amig på soffan!

Byebye
Veronica


Kommentarer


Kommentera inlägget här: