VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Biljävel

Kategori:Allmänt


Seg dag, sov rätt länge och jag känner mig galet rast lös.
Tänkte jag skulle gå ner och hoppas på att lampan i bilen inte lös.
Men det gjorde det.
Så det vart inge färnbo idag.
Blir så trött på allt med bilar!
Ska alltid vara nå krångel.
Så nu blir det promenera till allt.
Dock är det ju bra får man röra på fläske lite och kanske ändra på de lata beteendet =)

Jag hoppas iaf att bilen snart kan bli fixad.
Kan ju inte ta mig någon stans utanför sala.
Och det känns ju helt världlöst då dom flesta bor några mil bort!

Som sagt så har de inte hänt ett skit idag.
Finns inget att göra, tröttnar på denna jäkla rastlöshet man har.
Och jag är fortfarande förkyld.
Hoppas de vänder snart =)

nej nu ska jag fortsätta med att inte göra ett skit.
hejsvejs
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: