VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Anonym kommentar svar!!

Kategori:Allmänt

anonym!

Jag vet inte hur jag ska förklara ;) ! Men det som sägs / skrivs är samt iaf från "the god Side" och du kan ju gissa vem som inte är med på den ?Hon har snart inga vänner kvar, du var nästan den ända hon hade då. Nu har sagt upp allt med sin pappas sida. Hon har alltid trott att hon är en ängel. Det är hon inte...!!! Sanningen kring i och a är att hon vart där flera ggr. Anningen lustigt ? Tycker jag... Jag skulle inte ens ta i na med tång!du har gjort ett bra val, och var jag du så skulle jag aldrig mer titta åt det hålet...åsikter kan man ha.. Jag dElar dom med många!!

Svar

Jag har anat lite, om jag tolkar de du skriver rätt dvs.
Jo jag vet att hon int har så många vänner, men är ju inte konstigt när man beteer sig så.
Vet att A o I har umgåtts, är dom lyckliga tillsammans så får dom vara der.
Men jag ser inte andledningt till att dom ska umgås.
Då A också var med om hennes lögner, men ändå kryper han tillbaka.
Är man svag så är man! Tråkiga är att hon har en ny att styra!
Hon letar ju bara svaga människor"
Jag vet att hon inte är en ängel. och kommer aldrig att bli med allt hon kan ha på sitt samvete =O
Precis åsikter har man, och de är bra du int är ensam med dina ;)
Dom verkar iaf va vättiga!

Tråkigt att jag int vet vem den Anonyma är.
Men vill du vara anonmym så gärna för mig. =)
MEn man blir ju alltid lika nyfiken (A)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    För min egen skull anonym;)

    2012-01-18 | 01:16:31
  • Veronica The Bloggaaa! säger:

    Om du känner så, så är det så =)

    2012-01-18 | 17:17:12
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    En ända tanke kan få dig att veta :p

    2012-01-18 | 18:39:39

Kommentera inlägget här: