VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

9 januari

Kategori:Allmänt

hallå!

Håller på och tvättar för fullt.
tur så hade jag bara lite så jag behöver bara springa ner 3 ggr :D
Annars brukar det bli typ dubbelt haha.
men jag bokar in lagomt, så man slipper ha flera ton tvätt.

Idag så ringde jag jysk, för att reklamera min säng.
Sängen har blivit jätte knas.
Själva skumgumi grejerna runt fjädringen hade lossna nå brutalt mycket den senaste tiden, så man fick en skåra i mitten av sängen och så åkte man alltid ner mot mitten.
Och jag har en sån säng som man inte ha någon fördelning.
Så de vart tok för irretrande så jag åkte och lämna in den idag.
Det som är lite tok är att jag kommer sova på undersängarna tills jag får nya/lagade tillbaka.
Och dom är ju inte så höga och absolut inte så sköna heller.
Men de gör ju inte så mycket, för efter det kommer jag kunna sova som en kung igen :)

I helgen så kom Stefan över med William.
Hade det skoj. men jag äger ju inga leksaker så jag gav han sin ettår pressent nu ist :)
Men det tog en evighet att få ihop skiten, men sen så.
Det han fick var en "kundvagn" med massor av "varor" till.
Whilma fick en lika fast tjej färg i julklapp :)
Det roliga är att William är så framtung när han går. och vagnen var lite för lätt så han tippar när han går med den haha.
Men snart så kanske han börjar hitta modet så då blir den nog roligare.
Ska se om jag hittar nå fler saker till vagnen som är i plast ist för kartong.
För han trampar ju sönder det direkt, och ska ju äta på allt.
Och det var ju bara enstaka plast saker med.
Men de fixar tant veve :)


Lite bilder på Pilijam från helgen, med sin pressent :)

I helgen skulle folket ut och fira madde, men jag kan ju tyvärr inte följa med pga att jag int har dom pengarna att dricka på krogen för. Och det är int så lätt att spara heller.
Sen trodde jag vi skulle fira henne den sissta men nix. Folk som har pengar kan roar sig mitt i månan!
Men jag och madde kommer ju ha våra krogrunder framöver och kryssningar.
Så vi hinner med det.
Hoppas du int blir allt för ledsen att jag inte följer med :)
Du vet ju anledningen. <3

Jag vill göra så  mycket, men jag kan ju tyvärr inte det.
Om jag hade kunnat så hade jag gjort saker jag så gärna velat.
Dom som tror att de är så lätt att bara lägga undan pengar, kan ju testa att ha ett fungerande vardagsliv med de jag får i månaden :)
Så kan vi diskutera detta vidare!

Jag har börja tänk mycket på mina flytt mål här i livet.
Har ju alltid sagt att jag vill bo i Norrland eller Göteborg.
Och norrland kommer ju så klart på första plats.
Och det ska fan slå in.
Synd bara att det inte bara går att starta upp från noll så lätt. annars hade jag dragit direkt :D
De är ju lite coolt att jag har släkt i norrland.
Jag har alltid gillat norrläningar, tycker dom är så härliga när dom snackar, och vips så har jag såna drag i släkten, så inte bara tråk västmanläningar, naaaw skoja hehe :D
(fick veta det för ett halvår sen)
Så jag hoppas att farsan snart ska åka upp dit och hälsa på dom, för då ska jag fan med de kan han lita på :)

Och om det nu är så att jag inte flyttar till norrland inom några år så ska jag iaf ta träng kort och sen åka upp på vintrarna och hyra en stuga.
Men de är ju såklart om jag får jobb det kan slå in.
Och det hoppas jag att jag snart får :)
Och årets mål är ju att finna ett jobb och ta trängkort!

så så är det med det!
Nu ska jag nog plocka lite innan man ska springa ner i tvättstugan igen :)

byebye så länge
Veronica

Kommentarer

  • .. säger:

    FITTA!

    2012-01-10 | 16:39:10
  • Anonym säger:

    Hahaha hora är vad du är jävla idiot

    2012-01-10 | 16:39:50
  • Anonym säger:

    tönt jävel

    2012-01-10 | 16:40:28

Kommentera inlägget här: