VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

reeeeeker och käääääx!

Kategori:Allmänt

Igår fick jag besök av madelajn!
Vi käka lite räkor, kex osv :D
Var as gött. detta måste vi ju så klart göra om fler gånger.
OCh massor av skratt och konstigheter som vanligt.
Och så fick vi ju en till på besök också. som var trevligt det också ;))



Idag så tänkte vi att vi skulle kolla marknaden i sala. men så klart så kom vi ner så pass sent att dom höll på och klappa i hop. så vart att vända direkt. men vi tog en runda och spana på våra ställen ist ;)
Men tyvärr såg vi inget man kunde skratta åt =(

Så vad ska vi hitta på i kväll då ?
hmm de är ju inge BB, så vi får väl hitta på nå skoj, försöka klassa ut madde på plump!
hur är typ as lycklig för att hon vann över mig sisst, men vi vann båda varsin gång iaf XD
men nu så ska jag försöka få henne att losa stort ;)

på söndag blir det kanske ut till möklinta och hälsa på.

måndag drar mädelajn hem, och tisdag försöker jag boka in oscar så jag kan komma och hälsa på honom :)
Sen på onsdag blir det HOCKEY igen :)
Sisst vann vi stort. och nu har man börja sjunga med så nu jäklart. hihi

Nej nu ska jag gå och strypa madde som gapar på min brevbärare hahaha, helt jäkla slut i huvet är vad hon är XD

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: