VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Lugna dagar!

Kategori:Allmänt


Nu har det varit nästan en vecka med lugna dagar!
Börjar känna mig rastlös.

Oscar titta förbi en dag och de är lika trevligt som alltid.

Sen på torsdagen åkte jag på Hockey med pappa, kent och madde!
Var kanonkul.
Jag och madde vi sjung och heja xD
Klart så vann VIK!
OCh pappa hade tippat in 3-1 som jag sa.
Och visst fan vann vi med 3-1 haha.
Så man vann en liten slant.
Dock förlora pappa pga att han gav mig hela vinnsten.

Så ist för att åka hem så åkte jag med till färnebo för att slagga där.
Vi hoppades på att min bil skulle vara klar, men icke sa nicke.
Så pappa och jag tog en till tripp till Västerås för att hjälpa mamma och storhandla.
Och vi vart kvar där ända till sent på natten.
Så när vi väl skulle hem sen så var de en jäkla dimma, så jag beslöt att jag skulle följa med och sova i färnebo igen så slappa han köra extra i dimman =)

OCh nu idag så fick jag låna hans bil igen, så jag kommer iväg på de af grejen som är måndagar.
Kan ju alltid hoppas att min bil blir klar nu på måndag.
Så man kan känna sig fri igen hehe.
Blir det åka ut till möklinta folket. och mysa med whilmis och lucaz!
Hoppas bara dom inte är förkylda igen så jag slipper sitta här och bli mer sjuk hehe =)

Sen så saknar jag min William så otroligt mycket.
Eftersom jag är den som läser allt, så har jag sätt att han börjat gått stortsätt hela tiden nu.
Lilla killen. Ska höra med Stefan om när vi kan träffas alla 3 sen =)
Hoppas det blir snart.
Pillijam<3

NEj nu ska jag nog ta mig ett varmt underbart bad!
Och sen bänka mig framför skit medlodifestivalen. haha finns de nå vättigare att göra en lördag ?
Och imorgon är det ÄNTLIGEN BB<3
Och största idioten är ju med, så nu jäklart har man någon att skratta åt och reta sig satan på hahah.
Hoppas det blir en kanon bra säsong!

byebye
Veronica


Bilder på busungarna, från förra veckans alla olika äventyr, och bus =)


Saknade unge! Hoppas jag snart får se dig igen, Tant veve saknar dig massor.
Pililiijam<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: