VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Jag!

Kategori:Allmänt

Hej
Jag heter Veronica Abrahamsson!
OCh om jag skriver saker så skriver jag mitt nman som då är VERONICA.
Kan absolute hända ibland att jag glömt skriva mitt nman och då står det anonymt!
Men jag står FORTFARANDE för vad jag ville ha sagt och vad jag skriver!
Varför ens fråga mig om jag leker någon annan!
Jag är nöjd med mig själv så behöver inte vara någon annan om man säger så ;)
Roll spel är inget för mig HAHAHAHA

Idag så har jag haft åter igen en heldag med möklinta folket.
Och de sker alltid tokiga saker!
Skrattat och haft trevlans som alltid.
Idag skratta jag så jag grät. de var länge sen jag gjiorde det.
Men vad gör man inte när man har en söt Whilmis som gör sina bus.

Imorgon blir det hockey troligen på kvällen.
Sen på lördag drar jag med möklinta folket till borlänge och äventyra!
Sen kanske på söndag ska jag träffa sötnosen William. om inget annat kommer i vägen.

Har inte blogga så intensivt då jag kommer hem så jäkla sen på kvällarna, och så glömmer jag bort det när jag sitter och har massa tid att ta dö på.
Sen tycker jag int jag har s¨å mkt roligt att skriva direkt,
Jag orkar inte upprepa samma saker 1000 ggr!

MEn så ser det iaf ut!
Nu ska jag nog lägga mig käner mig as trött!

Natti
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: