VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

För svagt!

Kategori:Allmänt

Idag är det helt underbart väder ute!
Tog mig en promenad ner till försäkningskassan sen till affärn.
Kännde hur mitt humör börjar gå mot rätt riktning igen.
Har varit så irriterad och allmänt surig den senaste veckan!
helt oförklarligt, hittar inge skäl till det iaf.
Jo visst vissa saker har ju med hur folk är funtade och hur dom kan betee sig som dom göra!
Att trycka ner en människa så pass är inte normalt!
Men att du inte är normal det vet ju snart hela sveriges befolkning.
Jag förstår bara inte hur personerna i din närhet klarar av att se dig.
Du lixom fräter i folks ögon för du är så otroligt äcklig!!!!
Det är fan illa!

Jag hoppas personen som du försöker trycka ner i botten, hittar något som drar den upp igen!
Du ska fan inte lyckas det ska jag försöka se till!
Personen kommer inse att de bara är lögner som du försöker printa in*!
Och du kommer förbli ensam en dag.
Du ska ner!
Där du klättrar kommer snart gå av pga dina feta kilon!
Du är förfet och klättrar på ett försvagt träd.
När du faller så faller allt samman och du ligger där och kommer aldrig komma up igen!

så varckert jag skriver ;D
Men nog med de vackra orden som kommer ut.
Nu ska jag försöak komma på nå käk att laga!
Och fixa lite här hemma!

hörs nästa gång ;)
byebye
Veronica

Kommentarer

  • Moa B säger:

    Varför lägger du ens energi på denna människa? Hela ditt liv verkar ju kretsa kring henne. Börjar bli tjatigt.

    2012-02-14 | 16:44:55
  • Veronica Abrahamsson säger:

    lägger ingen stor energi alls, mer att saker kommer till en =)

    mitt liv kretsar runt så mycket bättre än runt den personen jag lovar.

    Tråkigt att du tycker det börjar bli tjatigt.



    Vad får dig att bli intresserad av mig blogg? =9^^

    2012-02-14 | 17:07:06
    Bloggadress: http://veronicaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: