VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

FAKTA!

Kategori:Allmänt


Att ta reda på fakta ist för att sitta och hitta på sina egna lögner är fan så mycket bättre!
Att klanka ner bakom min rygg hur jag gör med mina jävla pengar innan folk ens vet hur jag själv tänk, de är fan illa.
Jag hade räkna ut allt för att fixa min jävla rem till bilen.
Hade alla pengar och sen så kom en nytt jävla fel.
Är det något jag kan rå för då?
NEJ
Jag prioriterar percis hur jag vill med det lilla jag har.
OCh ist för att tro vad ni sjävla tänker.
Kom till mig och fråga hur fan jag själv tänker ist!
För de ni tänker är helt jävla fel ska ni veta!
MEn det är bra att ni visar vad ni går för.
För nu skiter jag i er. för ni verkar inte nå vettiga i huvet ni heller!

jävla idioter!
dra nå gammalt över er och försvinn!

tack för mig hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: