VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Barnvaknt!

Kategori:Allmänt

nu är helgen över, så idag har jag vart duktig och åkt till af.
Idag var Fijus där så nu hade man iaf någon att babbla med.
Och jag brukar bara vara där till 10 men tror jag kom hem halv 12 haha =)
Trevligt att få prata av sig lite.
Och med nya människor.
För dom man alltid pratar med vet man ju allt om och man säger ju inge nytt hahah.

Fick förfrågan idag om jag ville va barnvakt åt Whilmis och Lucaz.
Och så klart så vill jag det.
Få se vad för bus man ska hitta på, Whilma kommer säkert tjata om att bygga koja igen.
Så blir säkert en stili koja.

Så nu sitter jag o väntar på att dom ska komma.

Sen nu i veckan ska jag försöka träffa William.
Saknar honom massor.
<3
Hoppas vi kan få in nått torsdag eller så.

byebye
Veeronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: