VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Åter igen!

Kategori:Allmänt

Då var vi åter igen i detta jävla myttomani!
Jag har inte träffa honom på 3 veckor kan ju bro på att jag haft annat för mig, och sisst jag bestämde mig för att träffa honom så glömde jag bort det!
Men tur var väl de att jag glömde det då jag helst inte vill sitta med halsfluss, för jag nyligen haft problem med halsen och mitt imunförsvar är i botten. Sen är det ju inte så skoj att sätta risken för att smitta ner Whilma och Lucaz!
Men om du tar och tar hand om din son och slutar springa ut med han i onödan så kanske han blir frisk någon gång.
Men du är ju som du är och fattar ju 0!

Hur som haver så träffar jag honom när stefan och jag har tid samtidigt!
inget du behöver bekymra dig om!!!!!

Igentligen behöver jag inte ens förklara mig.
Men jag svarar inte på mess från dig.
Du skriver ju bara massa mytt iaf!
Och kommer med så idiotiska frågor så varför angaskera sig!

Så du kan ju sluta sätta dina framtänka slutsattser om saker och ting, då vi fått sätt att din hjärna inte funkar som en normal människas!
Så skit på dig!

Så va det med den saken!

Håller på och bakar något enkelt till pappa!
För idag fyller han år =)
Han kommer om några timmar för lunch!

Sen så sker det ju inte så mkt mer idag!
Eftersom William är sjuk så får jag hitta på nå annat att göra!
Städa kanske :D

allt för mig denna gång.
Kommer säkert nå nytt snart igen ;)

byebye
Veronica!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: