VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

ÄH!

Kategori:Allmänt

suck säger jag bara =(
När man väl skrapa ihop pengarna till att byta rämmen så öppnar man huven och ser att de sprutat olja överallt!
Så nu lär jag kolla upp vad de är för fel.
Hoppas det bara är nån packning som behövsbytas och att de inte går på så mycket.
Så nu kommer jag känna mig änu mer låst när jag helst inte ska köra med bilen -.-
jaja de är sånt som sker när man ä'r bilägare!
Jag kan ju iaf välja och prioritera det med att välja bort onödigt skit ;)
Hoppas bara det inte ska komma nå fler fel efter detta!

Så idag har jag vart på AF grejsen.
Och på fredag ska jag på möte ang praktik =)
Hoppas att det går så man slipper sitta hemma och glo!
Och att de med följd leder till jobb snarast!
det är ju inte direkt fel att få dubbelt så mycket pengar varje månad =)

Idag kanske Ronja och Thom tittar förbi.
Vi ska motortvätta bilen för att se om vi kan lista ut vart läckan kommer ifrån!
Sen blir de massa mys med Whilmis och Lucaz!

Skulle ha träffas William i söndags men de vart inte av.
Jag hade helt glömt av det och låg bara hemma och såg film.
Tror inte det passa så bra för stefan heller då han inte heller hörde av sig.
Men jag får träffa lillkillen nästa gång.
Saknar honom massor!

Nu har jag äntligen fullföljt städning i hela lägenheten XD
har varit så lat att jag bara damsugitav när det varit som varst.
Men nu så har jag fixa allt på en gång!
Klapp på axen till mig!
Får ju panik när det är så skitigt och äckligt.
Och så har de varit så mycket om kring mig så de ena och de andra har ju sluta funka!
MEn nu börjar jag få inre ro igen.
Så IM BACK!

Har trosts allt stress och skit följt folket på näte!
OCh jag kan inte mer än skratta såt en viss!
hahah tur man få röra på smilbanden ibland så dom inte slutar att fungera ;)
Det är roligt när man bli anklagad för saker när man för engång skull inte gjort ett skti XD
Jag är tyvärr inte den ända som hatar dig din smutsiga sak!
Du lyckas samla på dig folks hat ;)
not my problem!!
I will allways hate u, and u will never get off my black list!

Byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: