VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

JulAfton

Kategori:

Nu har kl slagit om till julaftons dagen.
jag åkte ut till pappa igår söndag. vi spelade bingo men så klart vann ingen av 3 möjliga lotter tråkigt :-( men vi vinner aldrig. mem vi har väl tur i annat :-)

ligger nu i mitt gammla rum och sla försöka sova.
hur ska de gå när jag är van med tv eller dator som jag kan se något på. har tanka ner lungNa favoriter kansle kan jag somna med de i bakgrunden.

jag har sovit i älsklingens lägenhet helt ensam sen torsdagen. varit katt vakt då han firar jul i storstaden med sin familj o släkt.
saknar honom massor men smarr kommer han hem igen.

har haft dålig sömn denna vecka. har haft urinverksinfektion och nu har kag börja sprungit upp flera gånger på nätterna. och jag som är van att sova hela natten utan att behöva vakna. så jag känner mig inge bra.
varit grinig och på otroligt dåligt humör. ber om ursäkt till alla som fått däng för det :-P
sen har jag kännt mig så stressad denna månad. känns som inget fått varot lungt. haft semester men känns som att jag behöver en till månad alltså suck :-( jajaj.

nej fira julafton hemma hos mormor om typ 13h. sla bli mysigt. och äntligen får jag käka min älskade julmat och öppna paket vihihi. jag älskar pket. kommer aldrig bli gammal nog för att få paket. är som ett barn när jag får något haha. sen önsla jag att jag hade dom pengarna att ge alla i min närhet pakeg men det blir i framtiden. då jag älskar att ge bort som att få.
så i år blev det. mormor o älskling som får. sen mina gudbarn :-) dock behöver jag köpa något mer till kära lucaz då jag enbart hittat ett till honom ännu. men de finns ju mellandagarna :-)
får se vilka jag ska ge nästa år.

nej lite sömn skulle inte skada :-)

saknar dig massor käraste. inte många dagar kvar tills jag får krama om dig igen :-) hoppas du har en underbar jul i storstaden.
Älskar dig massor <3



ByeBye
och god jul
önskar
Veronica



Kommentarer


Kommentera inlägget här: