VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

God jul eller vad?

Kategori:

folk säger att jul är så bra årstid o dittan o dattan. men för mig så är det nog inte en årstid som gör mig speciellt glad iaf. och inte dom närmsta om kring mig heller.

just nu så är det kaos fför familjen alexandersson och westling. men jag hoppas att dom får det lite stillsamt nu. mem jag lider med er. jag önska jag kunnde göra nått som fixa hela sitsen. men tyvärr kan jag inte trolla hur mycket jag än önska att jag kunde. men mne

idag så har jag varit med älskling hela dagen. vi har fixa och dona. planerat inför söndagen.
handlat massor till smörgåstårtan jag ska göra. hoppas bara att den blir ätbar och att folk gillar den :-) sen blir der även baka morotskaka och mockarutor :-D

emma bakar som en tok och när man både ser och smaksr hennes så vill man åstakomma något själv också :-)

alla mina tjejkompisar bakar och lagar mat som bara den.
Ronjus som alltid har något nybakt när man kommer förbi. och sånt som man int direkt blir bjden på i vandliga fall. med andra ord helt underbara god saker :-)

sen emma som laga himelsk god mar och nu ÄVEN börjat baka. :-P

och jag som bara sitter och smaskar i mig massa gott från dem.
nej ta tipps och ideer från vad dom åstakommit och få tillbaka mitt sine för att skapa själv! få s nu hur det går på lördag och vad betyget blir från älsklingens gäster på söndag ahha.

är så nervös som jag skrev innan. att få träffa alla igen. haha

nej kanske slå igen dessa ögon och försöka få sig lite sömn. har andra avenyn ibakgrunden. fast hör knappt nått då han snarkar som en galning hahah. han får igen så fort jag somnarnför är sjuk och täppt i näsan så han ska allt få höra hahha.
hopas dock att denna förkylning inte blir o bryta ut i helgen så jag hinner baka osv.

nej sluta skriva är j bra om man ska sova.
ha det gött
byebye
Veronica

(ber om ursäkt för mitt slarviga skrivande men jag orkar ej gå igenom texten via mobilen :-P )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: