VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

fulltuppplusstartenpåsemestern!

Kategori:

precis som rubriken lyder.
varit rätt mycket denna vecka. jag dubbelbokar och gör folk besvikna.

igår skulle pappa till julbord så åkte till färnebo och körde in honom. hem till mig laga mat. vidare till emma o eric. hjälpte dom att städa. iaf lite. sen ringde pappa där efter 02.00 då skulle han åka hem. var bara att sätta sig i bilen och köra. hur trött jag än var. mel väckte André så han kunde åka med så jag slapp åka ensam. så vi körde hem pappa och sen hem. jag var as hungrig och galet trött. så fick laga till något snabbt sen så var det bara lägga sig. men såklart kumde jag inte somna direkt så jag somna nog runt 5 halv 6.
skulle upp kl 9 dagen därpå.

kl ringde men jag slog av det och somna om. somna med mobilen i handen. så hörde inte när Emma ringde mig 100 ggr för aatt få liv imig. för mobilen låg isängen och då hörs den knappt. jaja.
vaknade halv 5 på kvällen. så var hela den dagen fuckt upp.

ber så mycket om ursäkt åter igen att jag inte vaknade till liv och kom. får gottgöra på något vänster. om jag ens kan det dvs.

nej om man kanske ska ta och se på filmen och sova.
imorgon ska jag åter igen ställa kl för att köra André till stationen så han slipper gå i kylan. men nu somnar jag förhoppningsvus inte 5 på morgonen iaf.

kul start på semestern :-D
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: