VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Dec. 15, 2012

Kategori:

Haloj.
denna helg har jag tillbringa med älskling. han fyller nämligen år imorgon så vi har bakat och fixat.

igår bakade vi mockarutor. vart jätte goda.


idag har vi bakat morotskaka och smörgåstårta.
tror detta blir mun storleks rekord pp smörgpstårtor iaf. och jag hoppas den blir god. då vi körde på rökt kalkon. och jag tyckte den var väldigt saltig ismaken på röran vi hade i. men det kanske går bort med allt annat som är på. vi får hoppas. jag får fälla upp öronen och analysera folk med ögonen när dom käkar haha.

så här ser iaf årets tårta ut.




blir andys hela släkt som kommer. har som sagt nämt det innan. hoppas jag överlever natten av närvositet hah.

nej få lite masage av andy innan det är sovtime.

ByeBye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: