VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

andra advent

Kategori:

hejsan hopps.

sitter hos andy tha pany<3
vi har precis lagat och käkat mat. idag vart det korv potatis och peparotssås. så gott det vart.
nu har han mat att käka i nögra dagar flr så mycket som vi lagade hahah.

det som hänt i helgen är väl att jag var fylle chaffis i fredags åt madde. och medans hon parta loss så var jag hos André. sen åkte vi och hämta madde vid typ 2 tiden. var galet trött ska aldrig mer vara fylle chaffis hahahah.

ilördas sov jag ända till 3. det var as skönt. kökade frulle med sötbos och sen vidare hem till Emma. skulle hjälpa henne och packa ihopp men vi muppa oss som vanligt. vi får aldrig mycket gjort när vi umgås. DOCK så tjata jag på henne som bara den men hin var ju tröttaren tröttast igår. lite vart iaf gjort.
sen åkte jag till sötnos och sov :-)

idag så ringde kl 11. skulle upp för att hjälpa dom flytta sina saker till bryggan. dock skulöe jag agera barnvakt men de behövdes inte direkt så.
det är vad som skett än så länge.

jag väntar pä att emma ska höra av sig så jag ska dit igen och umgås lite innan jag tar med mig disel hem till mig.
för nu ska han bo his mig tills dim ska flytta hem till ett klart hem.
men lördag och söndag nästa vecka så vet jag inte hur det blir. för ska baka hela lördagen åt andré då han ska firas på söndagen när hela hans släkt kommer.
och jag ska få träff alla igen + hans syster och hennes 2 barn. är lite nes faktisk B-)
men vet att dom inte bitts och jag har ju faktisk träffat dom flesta innan som sagt haha.
ska ju även bli skoj :-)

nej nu ska jag mysa med min käraste innan emma hör av sig.


nu har vi hittat tillbaka tillvarann. och denna gång är det föralltid :-)
älskar dig André <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: