VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

2 dagar kvar!

Kategori:

nu är kl över tolv och det återstår bara 2 dagar kvar av 2012. och det har varit ett bra år.

jag har fått lära känna fler underbara vänner. som jag dessutim ska få fira in mitt nya år med. och hur perfekt kommer inte det vara då? bara vara med folk man tycker om och alltid har skoj med. :-)

sen har jag och älskade André funnit varandra igen. och det finns inhe böttre än att ha dig i mitt liv igen. och även dig ska jag få stå brevid vid tolvslaget och fira in de nya året. <3

så på nyår kommer jag och André att fira hemma hos Conny. Med Emma Erik o Eric!
kommer bli helmysigt. god mat, trevliga vänner och min kärlek!
kommer bli så perfekt.

Längtar faktiskt. på att få umgås massor och dela massor av skratt. sen att få ta sig en cider och bara få slappna av o njuta.
sisst jag tog en cider var i midsommrast hehe. så de var ett tag sedan.

nog om det :-)

i fredags var jag över till emmzoon o eriiiccco. vi snacka massa o skoja och öven spelade spel. senare så kom även älskade lver till dom. och vi spelade mästarnas mästare eller vad det hette. och det var ett helt ok skoj spel hehe. bara att man spelar inte alla mot alla hela tiden utan man duellar osv. men det var som sagt helt ok.
sen efter spelet så satt vi o snacka en del innan kl ticka o vi åkte hem. hel mysig kväll faktisk :-)

sen igår lördags så vart det åka ner på systemetnoch handlanhem lite go dricka!
och vi lyckades träffa på familjen Alexandersson/Westling. så vi prata lite osv
sen åkte jag o älsk till pappabflr att käka. och så kollade vi lite på innebandy cupen som var i färnebo. men gymoasalen är ju minimal så man såg ju knappt pga det.
så vi åkte tillbaka till pappa och satt och muppa oss med madde :-)

sen åkte vi hemmåt. hade inte så bra humör och huvudet banka.
och nu ligger jag här med feber. intebså mycket men är varm o har frossa :-( men jag ber att de försvinner annars strejkar jag från sjukdom o allt som har med de o göra på nyårsafton. för vill inte missa allt skoj! så de så. haha :-)

nej nu har jag skrivit endel och ska nog försöka sova.

får se vad som händer imorgon. kanske har Emzzooon tid med mig något.

byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: