VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Trött människa!

Kategori:

Jobbat nu i 2 dagar, har en dag kvar. och jag är typ helt jäkla slut :O
Åkte hem tidigt idag från Emso, bara för att jag är så jäkla trött och hungrig!
Men tur jag bara behöver gå upp en dag till för att jobba.
 
Visst ska jag upp 7 på fredag också bara för att åka in till v-ås till rättegång!
Få se hur detta kommer gå då.
Hoppas det går bra iaf!
 
Jag hoppas jag får pengar snart!
idag på morgon skulle jag ut och röka, fick panik för jag såg att jag bara hade 4 cigg kvar. Trodde jag ägde ett packet till i kylen, men iccke.
Tur så är emsi så snäll så fick 2 packet av henne.
Så nu klarar jag mig iaf 2 dagar.
 
Över en vecka tills pengarna kommer in på mitt konsto, eller snare 2 veckor.
Hur ska jag överleve :O
men men xD
 
I slutet så blir det dra mot the big city sthlm!
Vet int hur länge jag blir där =)
 
Nej nu orkar jag int skriva nå mer. Skit värme!
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: