VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Tid bokad!

Kategori:

Precis bokat tid hos blodcentralen :D
Ska dit den 5/9 kvart över 11!
Ska vi se om jag har hiv och allt annat man kan ha! Nej men om jag är godkänd för att ge blod!
 
Idag har jag vart på jobbet like always!
Segt som fan på jobbet, trött varje jäkla dag där!
Har ingen energi att längre vara petig och noga med mina arbeten, så allt blir bara kaos!
Men ska prata med min handledare på Af och se om vi kan finna en lösning på detta!
Och de gör vi säkert =)
 
Ska snart åka mot emmsooo!
Snacka massa goja like always!
 
Medans jag väntar på att åka, så sitter jag o ser på Paridais hotel DK! Men fan avsnitten bara krånglar stup i kvarten! SUCK!
 
men men, ska göra mig ett försök igen.
Vi höres o synes :)
Veronica
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: