VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

The helg!

Kategori:

 
I helgen har det varit lungt men ändå massa flum och skoj!
 
I fredags var jag hos emma hela dagen, käka fläskfile i chilli sås ;D nomnom!
Och vi skulle se live sänt pga då dom öppnar ett paket som vart packat 1912! skulle sänts kl 20.00 men dom ändra de tydligen :S eler nått!
Så vi missde det, och det var ju skit samma då det låg 2 olika tidningar från 1914 o 1919 tror jag det var.
Då har alltså någon redan öppnat det! SUCK!
men men inte orkat kolla vad de va mer i för nått, får väl se om jag kollar upp de en annan dag xD
 
Sen på lördagen så kom määäädipääädi hit.
Vi var förbi alexaaaanderseeeen, Satt där och snacka lite, och sen åkte vi i väg och gotta oss lite :D
Vi var in på ica innan också, määädi kirra hårfärg  till mig.
skulle igentligen färga det igår, men eftersom de vart lite sent och vi glömde bort det så var det tur att hon kom på det idag!
Så nu är utväxten borta, och enligt vad man sätt så släpp jag köra silver schampoo efter då det vart perfect. men det visar sig i morgon då kanske de syns bättre.
 
Hon fixa även min bryns :D vart kanoners, jag är en lat människa och jag tycker inte det blir nå bra när jag gör det så madde hon blir alltid mitt offer hahaha.
Men vi hade iaf trevligt =) den lila tid vi träffades iaf :D
 
Hade tvätt tid idag, vart bara 3 maskiner, och när skitern skulle torka, så satte jag på allt sen gick jag upp, efter 1,5h gick jag ner, allt var fortfarande fuktigt. satte igång det igen och gick ner 1h efter. och allt var FORTFARANDE blött-.- så jag fick med mig typ allt fuktigt! så hela min lägenhet ser ut som ett tajkon hem då kläder hänger överallt.
Tur som fasiken att jag inte hade så jäkla mye som jag brukar ha! hahaha :)
 
Nej nu haar jag iaf uppdatera :D
Nu ska jag nog hoppa i säng och sössa, är svin trött!
Natti 
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: