VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Så äckligt!

Kategori:

Gick upp tidigt pga att madde glömt sin datorn, som jag skrev inna.
Men som tur va så somna jag om efter typ 40 min när jag kom hem igen.
Vaknade då halv 11 typ då fixa mig för att dra mot emmsoooo!
Vi drog vidare till jenny, snacka lite där osv.
 
Att man kan göra en sådan sak!
Det är tamefan helt jäkla oacceptabelt!
Hur mycket man än ångrar sig så går det fan inte att få det ogjort.
Man ärrar folk för livet!
OCh när det handlar om sånna allvaliga saker så leder en gång oftast till flera gånger!
Usch fy fan! Det är äckligt! *Så himla vidrigt!
Sen att folk kan sitta och försvara en sån jävla sak, det är lika jäkla sjukt det också!
Man går inte på och beteer sig så som folk gjort när någon blivit utsatt för sånt!
MAN FÖRSVARAR FAN INTE ETT SÅNT ÄCKLIGT BETEENDE!
Då lär man vara lika äcklig själv!
 
Det jag fick höra, fick mig så arg! Men jag får inte fram rätta ord.
Hur ska jag som vän kunna hjälpa till?
Det går inte, man vet inte hur det känns då man aldrig setat där.
För att ingen ska behöva sitta i den sitsen!
USCH!!!!
 
Detta som skett idag det är en sak som alla normalt funtade personer vet om att det är TOTALT jävla FEL!
Så dem som känner till det som skett idag, och inte håller med den lär uppsöka psyke!
 
Nej godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: