VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Plankstek och Hart of dixi!

Kategori:

Halloj!
 
Har inte skrivit på att tag, inte orkat :O
Men jag har inte gjort så jätte mycket nu i veckan.
 
Jenny gav mig tips på en serie Hart of Dixie!
Och jag bara diggar den serien, så sträck kollade det dock har jag lite kvar att se.
Ska kolla nått av snitt nu innan jag lär städa här hemma och fixa inför tvätten.
 
Sen ska jag träffa william, stefan ska fixa in barnstolen i min bil för imorgon så kommer William till mig strax innan 7, blir en tidig morgon med massa bus, Vi åker troligen ut till möklinta för att hälsa på där.
sen kanske det blir ut till färnebo också =)
 
Igår var jag hem till Emma och Eric.
Vi skulle göra plankstek, och gud så gott det vart ;)
Det vart massor på dom där plankorna så man palla inte käka upp allt hahah.
Sen vart det film och massa prat som alltid :)
Kom hem rätt sent igår somna nog inte förre kl 5.
 
Är fortfarande trött känner jag, men då jag ska upp så tidigt i morgon är det lika bra att inte sova ut =)
 
Nej om man skulle se ett avsnitt då XD
Sen städa o dona!
 
Vi hörs
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: