VeronicaAbrahamsson

You think you're so persuasive but I'm not givin' up

Nysningar o tom frys :O

Kategori:

Äntligen har jag fått en ny SG 2s:a :D
Så nu slipper jag den gammla ruttna saken jag hade medans jag vänta på denna.
Sitter och försöker komma igång med mina appar igen :P
var ändå utan mobilen i 2 veckor :P
 
Men men, sitter och nysser för mig själv.
Säkert nyst 4 ggr sen jag vkna, och det var inte allt för länge sen jag vaknade till.
få se om jag blir frisk eller ej under helgen, men det lär jag väl fan bli eller=
Skit samma, jag måste gå till jobbet nästa vecka, jag får pina mig dit även om jag är förkyld.
Kan inte vara hemma så mycket som jag varit nu :O
Sen nästa vecka är det ju bara 3 dagar jag jobbar också då jag tagit ledigt på fredag, för ska in till v-ås då och göra saker!
jaja nog om det :)
 
Sitter och funderar på vad jag ska kunna göra för mat.
har fan ingen mat hemma, jo typ 2 kg pommes, men vadfan man kan ju itne bara äta pommes :S
denna månad är fan KAOS! inge käk, inga pengar =(
men men de löser sig nog, Jag ska riva och kasta lite av maten i frysen som legat för länge.
Sen kolla om jag kan låna Emmas frys så jag kan frosta ur min när jag ändå sitter här med kanppt någon mat :)
Få se när det blir, blir nog till helgen iaf.
 
Nej nu ska jag nog spela lite songpop, suger som fan på det men iaf XD 
sen lite rumble :D
Så komigen adda mig! 
 
byebye
Veronica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: